Bolter på din café & restaurant

Tilbyd jeres kunder en ny og innovativ måde at bestille og betale på. Spar samtidig vigtige personaleresurser og forøg din omsætning!

Med Botler får I et digital drinks- og menukort, som jeres kunder får adgang til via vores app Botler. Her kan de i ro og mag sidde ved bordet og bestille deres mad og drikke. Ved at tilbyde et digitalt menukort får jeres kunder en helt ny oplevelse. De får blandt andet information om tilberedning, ingredienser samt billeder af retterne. Kunden vil altså være mere informeret end nogensinde før.

Det har aldrig været nemmere at have sæsonvarer eller at lave udskiftning i menukortet. Ved få tryk kan I tilføje eller fjerne varer for jeres drinks- og menukort. I kan derfor tilbyde jeres kunder et bredt og dynamisk sortiment uden det store besvær som normalt følger med.

Vi har skabt rigtig gode resultater med vores nuværende partnere. Hos vores mest etableret partner har vi forøget den totale omsætningen med 10 %. Det betyder, at Botler er 100 % gratis for vores partner at benytte og at de derudover har forøget deres overskud mærkbart. Herudover har de sparet en hel del personaleresurser ved, at kunden selv håndtere hele bestilling- og betalingsprocessen.

Hvordan det virker?

Nem & hurtig proces

Kunden bestiller & betaler

Hele håndteringen sker nemt i vores intuitive app. Vi har modtaget over 700 anmeldelser fra vores tilfredse brugere som har giver os 4,7 ud af 5 stjerner!

I modtaget ordren i MyBotler

Ordre på drikkevarer modtages i baren & madvarer sendes direkte til køkkenet hvor ordren automatisk printes. I får altså besked hurtigt & nemt!

Ordren håndteres & leveres

Jeres kunde kan løbende følge med via Botler. De kan se når: ordren er modtaget, når udførelsen igangsættes og når maden er klar til levering. Det er god service!

Kontakt os!

Vi er også klar til at hjælpe jer! Så udfyld nedenstående kontaktformular så kontakter vi jer indenfor 24 timer.