Handelsbetingelser

Følgende betingelser er altid gældende når du handler med Botler.

Generelle betingelser

Juridisk navn:

Botlerapp IVS

Grønholtvej 1B

3480 Grønholt

CVR nr.: 40384766

Mail: contact@botlerapp.dk

Disse betingelser vedrører alle ydelser leveret via porten Botler, samt appen Botler.

PERSONDATAPOLITIK

For at du kan indgå aftale med os på Botler har vi brug for følgende oplysninger:

– Navn

– Adresse

– Telefonnummer

– E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Botler og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Vi er forpligtet til at beskytte dine personoplysninger.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Botler videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Såfremt du giver samtykke, kan Botler anvende dine oplysninger til at fortælle dig om vore andre produkter og ydelser, som du måske kunne være interesseret i; herunder ydelser som kunne være genstand for direkte markedsføring. Dette kan ske via e-mail, telefon, mobilbeskeder (f.eks. SMS, MMS mv.) såvel som almindeligt brev.

Har du givet dit samtykke, kan vi også dele oplysningerne med tredjemand (herunder vores datterselskaber og associerede selskaber og selskaber i fødevare-, drikkevarer-, fritids-, marketing- og reklamebranchen) med henblik på at fortælle dig om varer og tjenesteydelser, som du måtte være interesseret i.

Såfremt du ikke ønsker, at Botler benytter dine personoplysninger på denne måde, eller hvis du ændrer mening om at blive kontaktet i fremtiden, bedes du venligst informere os om det.

Som registreret hos Botler har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger der er registreret om dig.

Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og al henvendelse i forbindelse hermed rettes til Botler via e-mail: contact@botlerapp.dk

Såfremt du forlanger, at Botler giver dig skriftlig indsigt i dine personoplysninger, forbeholder vi os ret til at kræve DKK 10 for hver påbegyndt side. Betalingen kan imidlertid ikke overstige DKK 200.

COOKIES

På Botler anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så behageligt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser.

PLI OG BRUGERANSVAR

Det er yderst vigtigt for Botler at indholdet af det leverede er kvalitetssikret. Såfremt din brug af Botler’s services og ydelser ikke overholder vores, efter situationen etiske regler, er det vores ret at opsige eller suspendere din ret til at bruge vores App eller hjemmeside. Dette gælder, såfremt vore betingelser misligholdes. Der kan dog rettes henvendelse på mail: contact@botlerapp.dk, med forespørgsel om et skriftligt grundlag for sletningen af din bruger.

PRISER

Alle viste priser på vores hjemmeside og Appen er inkl. moms. Dette er dog excl. for handel mellem virksomheder, og er kun gældende for handel mellem vores virksomhed og private forbruger.

Priserne indeholder dog ikke kreditkortgebyrer, fragt eller andre afgifter pålagt ved lov eller anden gyldig grund. Disse vil dog altid blive oplyst i sit fulde inden afslutningen af købet.

Leverandøren er ansvarlig for at oplyse alle korrekte priser til Botler. Forekommer der fejl dette tilfælde, er det således leverandørens ansvar at påpege dette overfor brugeren. Fejlagtige priser betragtes som trykfejl, og leverandøren er derfor ikke forpligtet til at levere den givne vare til fejlagtig pris.

LEVERING

Vi vil altid forsøge, at levere og effektuere din ordre hurtigst muligt, dog afhænger det af leverandørens ydelse.

På bordreserveringer eller afhentninger ved skranke eller bar, kan der forekomme forsinkelser, såfremt leverandøren har travlt. Som standard skal der påregnes leverandørens sædvanlige arbejdstid med en given ordre eller vare. Botler kan ikke drages til ansvar for forsinkelser eller andet, som skyldes underleverandører.

FAKTURA

Ved bestillingen af en ordre, vedlægges der altid en faktura. Denne faktura skal gemmes i tilfælde af reklamation.

Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt elektronisk eksemplar af fakturaen pr. e-mail, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail: contact@botlerapp.dk

Botler sender altid en faktura indenfor 1-2 dage ved køb af en ordre.

ANSVAR

Botler kan på ingen måde drages til ansvar for indholdet af en ordre. Leverandøren opdaterer selv løbende deres menu i BOTLER. Det er derfor Leverandørens ansvar at give de nødvendige informationer om indholdet af varen eller ydelsen til brugeren. Brugeren kan på ingen måde tage en manglende varebeskrivelse som fakta på hvad varen reelt indeholder. Brugeren har altid pligt til at kontakte leverandøren direkte, hvis brugeren har særlige ønsker eller behov.

Den juridiske aftale vedrørende levering og køb af en vare er mellem dig og den Leverandør, som du afgiver ordren hos. Vi har ingen kontrol over de handlinger eller undladelser, som leverandøren foretager.

Botler frasiger sig derfor ethvert ansvar, idet det kun er den pågældende leverandør, der står til ansvar.

Brugen af denne side er på eget ansvar og du står selv til ansvar for dine handlinger. Hverken Botler eller deres samarbejdspartner kan gøres ansvarlig for skader der måtte opstå ved brugen af denne hjemmeside.

Dette inkluderer skade, som opstår i forbindelse med evt. virus, ukorrekt eller ufærdigt indhold på denne hjemmeside.

Er du erhvervsdrivende, er Botler ikke ansvarlig for ethvert omsætningstab, ødelæggelse af data, tab af forretningsmuligheder, tab af forventede besparelser, tab af goodwill eller enhver anden form for indirekte tab, direkte tab eller følgetab.

Botler forbeholder retten til at afvise eller annullere dele af indhold eller forlange indholdet korrigeret, såfremt der i indholdet er emner, sprog eller andet end det nævnte, som strider imod Botler’s etik og regler, samt gældende lovgivning herunder præferencer vedrørende religion, race, politisk overbevisning el. lign.

Det er udelukkende leverandør, der kan drages til ansvar for indholdet af en vare eller ydelse. Det kræves desuden af leverandører overholder reglerne i Persondataloven.

KORREKTURLÆSNING

Leverandøren er ansvarlig for alt indhold i beskrivelse af vare og ydelser. Leverandøren retter naturligvis fejlagtig tekst, når leverandøren gøres opmærksom herpå.

Der ydes ingen ombytnings- og/eller returret på autoriseret betaling. Gennemlæs derfor altid nøje det fremsendte og godkend, såfremt teksten fremgår som aftalt.

Kontakt venligst den pågældende leverandør, såfremt der er yderligere spørgsmål.

ANNULLERING AF ORDREN

Når betalingen er autoriseret, kan en ordre ikke ændres eller annulleres ud over hvad en eventuelt dialog med leverandøren kan bibringe af ændringer. Du skal derfor kontakte den pågældende leverandør, hvor leverandøren vil forsøge at assistere dig med ændring eller annullering af din ordre, inden for de retningslinker og handelsvilkår, som leverandøren tillader og/eller er i stand til at tilbyde.

REKLAMATION

Vare eller ydelser der mod forventning ikke lever op til brugerens forventede udfald, kan ikke erstattes eller refunderes hos Botler. Læs mere under punktet ”Korrekturlæsning”, hvor den pågældende leverandør kan kontaktes ved fejlbehæftede bestillinger/reservationer.

Reklamationer af enhver art sendes til:

På mailadressen: contact@botlerapp.dk

Bemærk venligst, at vi på ingen måde modtager pakker eller andet sendt pr. efterkrav.

Refusion vil altid ske ved en bankoverførsel til din bankkonto. Botler har til dette brug for oplysninger om dit registreringsnummer og kontonummer.

KREDITKORTBETALING

Botler modtager flg. kreditkort:

– Dankort

– VISA

– Mastercard

– Mastercard Debit

– Eurocard

– Visa Electron

I betalingsfasen får du oplyst hvilke varer du har bestilt, samt den samlede pris.

Ved oprettelse angiver du dine kreditkortoplysninger, såfremt dette er betalingsmetoden, du ønsker at anvende. Dette anvendes til betaling, såfremt du bestiller via appen via en krypteret og sikker server. Der indtastes følgende:

– Kreditkortnummer

– Udløbsdato

– Kontrolcifre (Findes bag på dit kort)

Herefter trykkes på ‘Godkend’.

Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan Botler ikke gennemføre din bestilling.

Du vil ved bestilling modtage en ordrebekræftelse..

Du modtager automatisk en kvittering for din bestilling i appen.

SIKKERHED

Når du har samlet de varer du ønsker i din indkøbskurv og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server.

Herfra foregår alt kommunikation mellem dig og serveren, som er krypteret med SSL-kryptering (Secure Socket Layer).

Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster.

Selve transmissionen er godkendt af PBS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen.

Når du befinder dig i en sikker zone, vises, i bunden af dit browservindue, et lille “Secure Server”-ikon. (Læs evt. mere om betaling på nettet på http://www.betaling.dk )

KUNDESERVICE

Botler yder ingen kundeservice som sådan. Vi formidler en vare mellem brugeren og leverandøren. Som udgangspunkt er leverandøren ansvarlig for, hvorvidt de oplyste varer og serviceydelser via appen og Hjemmesiden er korrekte.

Såfremt din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte den pågældende leverandøren direkte ved henvendelse til personalet. Ellers fremgår leverandørens kontaktoplysninger i appen.

LOGSTATISTIK

Vi bruger en IP-adresse-logstatistik på Botler hjemmesiden hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere Botler

BILÆGGELSE AF STRID

Hvis du vil klage over dit køb skal du rette henvendelse til den pågældende leverandør.

Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.

Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Har du øvrige spørgsmål vedr. disse betingelser kan du rette henvendelse til Botler via vores mail: contact@botlerapp.dk